مــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــیمــــــــرســـــانــــا گـــــــــلــــــــــی، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره
مهرساممهرسام، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

خاطرات مرسانا و مهرسام در وب

.......

1392/4/16 19:31
761 بازدید
اشتراک گذاری

صـــــــدا کن مرا ...

صدای تو خوب ست ...

 ..

چند روزه که خطابم می کنی : " مهسا " !

میگی " مهسا " ؛

و من میگم جانم ، میگم جان مهسا ...
جون مهسا قربونت ...

فدای این حرف زدنت که هر از گاهی بهش تنوع میدی !

. دوستت دارم گل ناز همیشه بهارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

سمیرا
21 خرداد 92 0:44



مامانی فری
21 خرداد 92 0:58
قربون دخترم بشم من که با متنهایی که میذاره ادمو به وجد میاره
فدای مرسانا گلی هم بشم با اون مهسا گفتنش امروز از پشت تلفن که شنیدم کلیییییییییییی ذوق کردم ای جونم با اون مهسا و مجید گفتنت


خدا نکنه مامان عزیزم
mana
21 خرداد 92 1:35
[قلبdordoneam maman mahsa eshalah 120 sal zende bashe ke shoma ham sedash koni aloche man]




فدای تو مهربون
آرزو
21 خرداد 92 2:19
سلام مهسا جون..
جانم..خوش بحالتون ..دیگه عروسکتون اسمتون یاد گرفت..
آفرین به فرشته کوچولو..
فـــــــــــــــــــــــــــــدای اون چشمایش..


* وای خانومی نمیدونی چقدر قشنگ با اون صدای نازکش من رو صدا میکنه


سیر نمیشم از گفتنش همش میگم مامان بگو مهسا ..
سمیرا مامان اهورا
21 خرداد 92 2:22
عزیزدلمی بخدا
عشقم خیلی دوستت دارم
من فدای صدا کردنت بشم عزیزکم
خیلی خانمی فرشته کوچولو


مرسی از این همه محبتت سمیرا نازنین که هم به ما داری هم به مامان فری

:
عمه ی آتنا
21 خرداد 92 6:45
عزیز دل


:
مهلا
21 خرداد 92 8:32
ای جونمممممممممممممممممممممممممم
خوشگل من

قربون اون مهسا گفتنت


بهناز خانومی
21 خرداد 92 9:37
ای جونم فرشته آسمونیییی مرسانا نانازممممممم عزیز دلم قربونت برم خاله جون




بهناز عزیـــــــــــــــــزمـــــــــــــی


سمیرا مامان پرنیان
21 خرداد 92 10:05
عزیز دل شیرین زبون


mAhyA
21 خرداد 92 10:10
ههههه عزیزممم!!!!!...

وای که چقدر دلم برا بچگیاش تنگ شده بود اینجا چند ماهشه؟؟

سینای ما هم یه مدت اسم مامانشو صدا میزد هممون غش می کردیم...
هیئت فدائیان بچه


محیا جون اتفاقا خودم هم دوست داشتم یک عکس از اون وقع ها بذارم ...چون دل خودم هم بدجوری تنگ شده

اینجا 1 سالشه
mamanebaran
21 خرداد 92 10:36
الهیییییییییییییییییییییییی

عزیزم فدای مهسا گفتنت

قربونت برم که این روزا مامانی رو

خوشحالتر می کنی

مهسا جونم خیلی قشنگه شنیدن

صدای فرشته ای که از وجود خودته

صدای دلنشین نازنینی که اینروزها

مهسا خطابت می کند




خیلی خیلی کامنت دلنشینی بود فاطمه جون ....

مرسی دوست جونم

خدا خودش حافظ همه ی این فرشته ها باشه...الهی امین
رویا
21 خرداد 92 11:31
عزیز خاله......آلوچه دوست داشتنی و ملوس.کلمات کم میارن برای توصیف مرسانا عسلی


مرسی از کامنت زیبات
مامان حسنا
21 خرداد 92 11:43
فدای حرف زدنت مرسانا گلی


خدا نکنه عزیــــــــــــزم برای حسنا جون
خاطرات
21 خرداد 92 12:09
این هم که رمز می‌خواد !!!


آلاء
21 خرداد 92 12:42
کاش میشد ما هم بشنویم

قربونش برم خیلی دلم میخواد صداشو بشنوم

مهسا جونم نمیدونم امکانش هست یا نه

اگه امکانش باشه و بذاری عالی میشهههههههههههههههههههههه



حتما آلا جون ...دنبالشم
مامانی فری
21 خرداد 92 14:51
به به چه قالب قشنگیییییییییییییییییییییییی

عزیزم چشماش شبیه مرسانا خوشگلس انتخاب قشنگی بود مامان مهسا



منم همین نظر رو دارم مامان جون
مامان شراره
21 خرداد 92 19:29
ای جان شیرین زبون خودم.
مامانش تو عکسهای یکی دوپست قبل صورتش بخاطر سرماخوردگیهایی که گرفته بود یه کم کوچولو شده بود.نخواستم بهت بگم چون میدونم غصه میخوردیمن خودم اینطوریم.
ولی الان خداروشکر تواین عکس هزارماشالله خوب شده .حتما اسپند براش دود کن




مرسی شراره جون

اما باید بگم این پست مال 1 سالگیشه الان دخترم خیلی بزرگتر شده

متاسفانه وقتی مریض میشه فوری لاغر میشه مخصوصا صورت نازش
مامان آلما
22 خرداد 92 0:17
الـــــــــــــــــــــهیـــــــــ خوش به حالت مهسا جون. من که هرچی با آلما کار میکنم نه اسم منو میگه نه باباش


جانم ...قربونش آلما جون بشم...عزیزم به زودی میگه عجله نکن
آرزو
22 خرداد 92 1:57
سلام مهسا جون..
قالب جدیدتون خیلی قشنگ....اما چشماش به زیبای چشمای نازگلتون نیست..چشمای نازگلتون یه چیز دیگه است..


قربونت بشم عزیزم ....شما همیشه به ما لطف داشتی....
فرناز/ مامان ریحانه
22 خرداد 92 2:45
قربون تو جوجوی شیرین زبون بشم

ریحانه هم تو همون سن باباشو به اسم صداش می زد.


خدا نکنه نازنینم
.
مرسانا هم اول اسم بابا مجید رو یاد گرفت الان هم بابا رو کار داره میگه مجـــــــــــید

مهسا
22 خرداد 92 12:26
الهي من قربون وروجك شيرين زبون برم


خدا نکنه
آرزو
23 خرداد 92 1:12
سلام مهسا جونم..
براتون خصوصی گذاشتم..


سلام عزیزم

خواهش میکنم چشمات قشنگ میبینه گلم

باشه رمز ها متفاوته بگو تا بدم بهت
فرشته
23 خرداد 92 11:56



*
فرشته
23 خرداد 92 11:58
مهسا جون اگه واستون ممکن بود صداش رو ضبط کنید بذارید تو وبلاگ ما هم بشنویم


در اولین فرصت حتما خانومی*
مامان رومینا
23 خرداد 92 13:15
ای جووونم


safieh
23 خرداد 92 17:20
I love yoU
باران
23 خرداد 92 17:57
مهسا جونم هعیاد شعبانیه رو بهت تبرک میگم



به شما هم تبریک عرض میکنم باران جون
ثمین
3 تیر 92 10:21
آخییییییییی!